Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (4)Реферативна база даних (5)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Лещак Т$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
1.

Лещак Т. 
Правова основа педагогічної підготовки студентів Львівського університету в контексті еволюції освітнього законодавства Другої Речі Посполитої [Електронний ресурс] / Т. Лещак // Вісник Львівського університету. Серія : Педагогічна. - 2013. - Вип. 29. - С. 214-222. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VLNU_Ped_2013_29_25
Попередній перегляд:   Завантажити - 213.246 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Лещак Т. В. 
Становлення світської педагогічної освіти у Львівському університеті в останній третині ХІХ століття [Електронний ресурс] / Т. В. Лещак // Наукові записки [Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка]. Серія : Педагогіка. - 2014. - № 1. - С. 31-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2014_1_8
Розглянуто причини та передумови становлення світської педагогічної підготовки студентів Львівського університету в контексті загальноєвропейських освітніх процесів. Проаналізовано номенклатуру теоретичних та практичних курсів педагогічного циклу, що пропонувалися для вивчення студентам філософського факультету в останній третині ХІХ ст. Показано, що становлення світської педагогічної освіти у Львівському університеті в останній третині ХІХ ст. стало логічним наслідком ряду освітніх реформ в Австрії після скасування Конкордату в 1870 р. У контексті цих реформ розмежовано педагогічну підготовку студентів на теологічному та філософському факультетах, зокрема розроблено і запроваджено роздільні номенклатури навчальних курсів на основі окремого організаційного, фінансового та кадрового забезпечення.Рассмотрены причины и предпосылки становления светской педагогической подготовки студентов Львовского университета в контексте общеевропейских образовательных процессов. Проанализирована номенклатура теоретических и практических курсов педагогического цикла, предлагаемых для изучения студентам философского факультета в последней трети XIX в. Показано, что становление светского педагогического образования во Львовском университете в последней трети XIX в. стало логическим следствием ряда образовательных реформ в Австрии после отмены Конкордата в 1870 г. В контексте этих реформ разграничена педагогическая подготовка студентов на теологическом и философском факультетах, в частности разработаны и введены раздельные номенклатуры учебных курсов на основе отдельного организационного, финансового и кадрового обеспечения.The article contains overview of reasons and prerequisites of incipience of secular pedagogical training of Lviv University students in the context of European educational processes. The variety of theoretical and practical courses of the Philosophy Department in the end of XIX century is analyzed. The study showed that the formation of a secular pedagogical training at Lviv University in the last third of the XIX century was the logical consequence of a number of educational reforms in Austria after the abolition of the Concordat in 1870. In the context of these reforms was demarcated teacher training students in the theological and philosophical faculties, in particular, have been developed and introduced separate nomenclature training courses based on individual organizational, financial and staffing.
Попередній перегляд:   Завантажити - 294.424 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Лещак Т. В. 
До питання про становлення педагогіки як самостійної навчальної дисципліни у Львівському університеті [Електронний ресурс] / Т. В. Лещак // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 16 : Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики. - 2011. - Вип. 14. - С. 112-117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_016_2011_14_29
Попередній перегляд:   Завантажити - 237.296 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Лещак Т. 
До питання про створення й функціонування кафедри педагогіки у Львівському університеті у 1930-х роках [Електронний ресурс] / Т. Лещак // Вісник Львівського університету. Серія педагогічна. - 2016. - Вип. 30. - С. 188-198. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VLNU_Ped_2016_30_22
Попередній перегляд:   Завантажити - 234.779 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Лещак Т. 
Методологічні та соціокультурні аспекти становлення педагогіки як самостійної науки на прикладі львівського академічного середовища кінця XIX – початку XX ст [Електронний ресурс] / Т. Лещак // Молодь і ринок. - 2019. - № 10. - С. 13-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2019_10_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 374.113 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Заячківська Н. М. 
Специфіка здобуття кваліфікації вчителя випускниками університетів австрійської (австро-угорської) монархії на прикладі Львівського університету [Електронний ресурс] / Н. М. Заячківська, Т. В. Лещак // Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2020. - Вип. 186. - С. 105-111. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2020_186_23
Попередній перегляд:   Завантажити - 778.801 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Лещак Т. 
Зміст теологічної освіти у Львівському університеті та загальноєвропейський контекст (кін. XVIII – поч. XX ст.) [Електронний ресурс] / Т. Лещак, М. Лепех // Молодь і ринок. - 2020. - № 2. - С. 86-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2020_2_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 635.113 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Лещак Т. 
Підготовка майбутніх вчителів початкової школи до роботи з обдарованими учнями [Електронний ресурс] / Т. Лещак, М. Крива, О. Клонцак // Молодь і ринок. - 2021. - № 2. - С. 65-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2021_2_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 592.394 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Заячківська Н. М. 
Принципи вибору та використання освітніх технологій викладачем закладу вищої освіти [Електронний ресурс] / Н. М. Заячківська, Т. В. Лещак // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки: реалії та перспективи. - 2020. - Вип. 76. - С. 72-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_5_2020_76_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 297.473 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського