Пошуковий запит: (<.>A=Лещак Т$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
|
1. |
Лещак Т. Правова основа педагогічної підготовки студентів Львівського університету в контексті еволюції освітнього законодавства Другої Речі Посполитої [Електронний ресурс] / Т. Лещак // Вісник Львівського університету. Серія : Педагогічна. - 2013. - Вип. 29. - С. 214-222. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VLNU_Ped_2013_29_25
|
2. |
Лещак Т. В. Становлення світської педагогічної освіти у Львівському університеті в останній третині ХІХ століття [Електронний ресурс] / Т. В. Лещак // Наукові записки [Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка]. Серія : Педагогіка. - 2014. - № 1. - С. 31-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2014_1_8 Розглянуто причини та передумови становлення світської педагогічної підготовки студентів Львівського університету в контексті загальноєвропейських освітніх процесів. Проаналізовано номенклатуру теоретичних та практичних курсів педагогічного циклу, що пропонувалися для вивчення студентам філософського факультету в останній третині ХІХ ст. Показано, що становлення світської педагогічної освіти у Львівському університеті в останній третині ХІХ ст. стало логічним наслідком ряду освітніх реформ в Австрії після скасування Конкордату в 1870 р. У контексті цих реформ розмежовано педагогічну підготовку студентів на теологічному та філософському факультетах, зокрема розроблено і запроваджено роздільні номенклатури навчальних курсів на основі окремого організаційного, фінансового та кадрового забезпечення.Рассмотрены причины и предпосылки становления светской педагогической подготовки студентов Львовского университета в контексте общеевропейских образовательных процессов. Проанализирована номенклатура теоретических и практических курсов педагогического цикла, предлагаемых для изучения студентам философского факультета в последней трети XIX в. Показано, что становление светского педагогического образования во Львовском университете в последней трети XIX в. стало логическим следствием ряда образовательных реформ в Австрии после отмены Конкордата в 1870 г. В контексте этих реформ разграничена педагогическая подготовка студентов на теологическом и философском факультетах, в частности разработаны и введены раздельные номенклатуры учебных курсов на основе отдельного организационного, финансового и кадрового обеспечения.The article contains overview of reasons and prerequisites of incipience of secular pedagogical training of Lviv University students in the context of European educational processes. The variety of theoretical and practical courses of the Philosophy Department in the end of XIX century is analyzed. The study showed that the formation of a secular pedagogical training at Lviv University in the last third of the XIX century was the logical consequence of a number of educational reforms in Austria after the abolition of the Concordat in 1870. In the context of these reforms was demarcated teacher training students in the theological and philosophical faculties, in particular, have been developed and introduced separate nomenclature training courses based on individual organizational, financial and staffing.
|
3. |
Лещак Т. В. До питання про становлення педагогіки як самостійної навчальної дисципліни у Львівському університеті [Електронний ресурс] / Т. В. Лещак // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 16 : Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики. - 2011. - Вип. 14. - С. 112-117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_016_2011_14_29
|
4. |
Лещак Т. До питання про створення й функціонування кафедри педагогіки у Львівському університеті у 1930-х роках [Електронний ресурс] / Т. Лещак // Вісник Львівського університету. Серія педагогічна. - 2016. - Вип. 30. - С. 188-198. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VLNU_Ped_2016_30_22
|
5. |
Лещак Т. Методологічні та соціокультурні аспекти становлення педагогіки як самостійної науки на прикладі львівського академічного середовища кінця XIX – початку XX ст [Електронний ресурс] / Т. Лещак // Молодь і ринок. - 2019. - № 10. - С. 13-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2019_10_4
|
6. |
Заячківська Н. М. Специфіка здобуття кваліфікації вчителя випускниками університетів австрійської (австро-угорської) монархії на прикладі Львівського університету [Електронний ресурс] / Н. М. Заячківська, Т. В. Лещак // Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2020. - Вип. 186. - С. 105-111. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2020_186_23
|
7. |
Лещак Т. Зміст теологічної освіти у Львівському університеті та загальноєвропейський контекст (кін. XVIII – поч. XX ст.) [Електронний ресурс] / Т. Лещак, М. Лепех // Молодь і ринок. - 2020. - № 2. - С. 86-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2020_2_17
|
8. |
Лещак Т. Підготовка майбутніх вчителів початкової школи до роботи з обдарованими учнями [Електронний ресурс] / Т. Лещак, М. Крива, О. Клонцак // Молодь і ринок. - 2021. - № 2. - С. 65-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2021_2_14
|
9. |
Заячківська Н. М. Принципи вибору та використання освітніх технологій викладачем закладу вищої освіти [Електронний ресурс] / Н. М. Заячківська, Т. В. Лещак // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки: реалії та перспективи. - 2020. - Вип. 76. - С. 72-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_5_2020_76_17
|